TikTok Marketing: Η απόλυτη τάση!
Τι είναι το TikTok;
Μία εφαρμογή που περιγράφεται με τρεις λέξεις: πραγματικά σύντομα videos! Όχι, όμως, videos όπως τα έχουμε
συνηθίσει σε άλλες online πλατφόρμες και εφαρμογές. Εδώ, απλοποιημένα εργαλεία επεξεργασίας, μία τεράστια μουσική βιβλιοθήκη, αμέτρητα φίλτρα
και εντυπωσιακά εφέ συνθέτουν ένα πρωτότυπο περιεχόμενο, επιτρέποντας στους χρήστες να δημιουργούν έξυπνα και κωμικά videos υψηλής ποιότητας.
Τα περισσότερα TikTok videos έχουν διάρκεια έως 15 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, υπάρχουν και τα stories-type videos που φτάνουν έως και τα 60 δευτερόλεπτα. Κάθε TikToker διαθέτει τη δική του σελίδα προφίλ, στην οποία μεταφορτώνει τις «δημιουργίες» του. Φυσικά, ένας TikToker μπορεί, απλώς, να παρακολουθεί videos από το tab “Discover” ή να αναζητά μέσω hashtags το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει, δίχως να ακολουθεί άλλα profiles ή να αναρτά ο ίδιος δικό του content.
Γιατί η “TikTok” εμπειρία ξεχωρίζει;
Δημιουργία, επεξεργασία και παρακολούθηση videos, lip-syncing, μουσική, διάδραση, challenges,
εικονικά χρήματα, hashtags, ντουέτα, ζωντανές μεταδόσεις. Σίγουρα, τα συστατικά του TikTok δεν είναι τόσο καινοτόμα στον κόσμο των social media!
Παρ’ όλα αυτά, ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται και προφέρονται στους χρήστες συνιστά τη μοναδικότητά του. Ποτέ άλλοτε η δημιουργία ενός τόσο πολυδιάστατου περιεχομένου δεν ήταν τόσο εύκολη και διασκεδαστική! Και αυτό, χάρη στα προηγμένα χαρακτηριστικά που ενσωματώνει η εφαρμογή.
Το video αποτέλεσε την πιο ισχυρή μορφή περιεχομένου για τη χρονιά που φεύγει και αυτή που δημιουργεί το μεγαλύτερο engagement. Η πανδημία έπαιξε ρόλο και εδώ, καθώς το video προσφέρει την ψευδαίσθηση της φυσικής παρουσίας, όταν όλος ο κόσμος βρίσκεται σε απομόνωση. Η αμεσότητα ενισχύει την εμπιστοσύνη του κοινού, λύνει πιθανές απορίες και ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών.
Τα σύντομα video του TikTok είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Ειδικά αν το target group της επιχείρησης είναι Gen Z ή millennials, το TikTok είναι ιδανικός τρόπος προσέγγισης. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου, είτε σε συνεργασία με influencers.