March 4, 2019 admin

Τα social media είναι ιδιαίτερα σημαντικά για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Πολλές
επιχειρήσεις όμως, δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στα στατιστικά των λογαριασμών τους στα social
media. Είναι σημαντικό να παρατηρείτε τι από αυτά που κάνετε προσελκύει
νέους χρήστες και κρατάει engaged τους ήδη υπάρχοντες χρήστες σας.

Χρησιμοποιήστε τις αναλύσεις για να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπο του λογαριασμού σας και αξιοποιήστε στο έπακρο το χρόνο και την προσπάθειά σας.

1. Followers

Οι followers σας είναι ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που πρέπει να προσέχετε. Η αύξηση (ή η μείωση τους) μπορεί να είναι ένας καλός δείκτης για το πώς λειτουργεί η στρατηγική που ακολουθείτε. Μια αύξηση ή μια σταθερή πορεία στους followers, συνήθως σημαίνει ότι οι χρήστες βρίσκουν κάτι ενδιαφέρον στο περιεχόμενο του λογαριασμού σας, το οποίο είναι σαφώς ένα θετικό σημάδι ότι κάτι κάνετε καλά.

Ένα αυτονόητο, αλλά ουσιαστικό κομμάτι της ενασχόλησής σας πρέπει να είναι να
προσέχετε πότε χάνετε και πότε κερδίζετε μαζικά πολλούς followers. Η χρονική περίοδος που
μπορεί να γίνουν τέτοιες αλλαγές θα σας δείξει την αιτία αύξησης/μείωσης των followers.

2. Reach & Impressions

Και οι δύο αυτές μετρήσεις σάς ενημερώνουν πόσο μακριά φτάνει το περιεχόμενό σας
και σας δίνουν τη δυνατότητα να υπολογίσετε το ενεργό ποσοστό των fans σας. Οι υψηλότεροι
αριθμοί προσέγγισης και εμφάνισης σημαίνουν ότι το περιεχόμενό σας φέρνει αποτελέσματα, τα
οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να κατευθύνετε τις μελλοντικές στρατηγικές σας.

3. Traffic

Τα clicks και γενικότερα το traffic που τραβάει η παρουσία σας στον Online κόσμο είναι ίσως το σημαντικότερο στοιχείο που πρέπει να ελέγχετε.

Τα Google analytics είναι ο καλύτερος φίλος σας! Σας δείχνουν ποιο κανάλι προσελκύει περισσότερους χρήστες, ενώ είναι ένας καλός τρόπος για να δείτε αν κάποιο δεν έχει
καλή απόδοση. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε είτε να κόψετε τελείως αυτό το μέσο είτε
ακόμη καλύτερα να βρείτε μια νέα στρατηγική που θα σας αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα.

Υπάρχουν πολλά στοιχεία που σας δίνει το διαδίκτυο και πρέπει να χρησιμοποιήσετε προς όφελος σας. Τα παραπάνω είναι απλά μια βοήθεια για να ξεκινήσετε. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να εμπιστευθείτε τους ειδικούς. Κατανοώντας όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες θα καταφέρετε να οργανώσετε καλύτερα την social media στρατηγική σας και να προσελκύσετε πιο αποτελεσματικά το επιθυμητό κοινό.

suit.gr